Stretli sa pred
mnohými rokmi

Milan, skúsený account director v jednej z najlepších reklamných agentúr, a Marián ako marketingový riaditeľ, ktorý úspešne uviedol na trh Union zdravotnú poisťovňu a získal z nuly takmer 400-tisíc poistencov.
Nápad založiť vlastné marketingové štúdio prišiel o pár rokov neskôr a vznikol na prepojení bohatých skúseností z marketingu a komunikácie. Našou misiou je sprístupniť skúsenosti zo sveta veľkých značiek a top agentúr aj menším firmám a startupom.​

Marián Abaffy

Počas mojich 20 rokov v marketingu som mal to šťastie budovať značky, pracovať na ich vstupe na trh, zavádzať produktové novinky, rebranding a repozicioning, ako aj čisto sales kampane. Tvoril som marketingové a komunikačné plány, či budoval invenčné marketingové tímy so zdravou atmosférou a vysokou mierou profesionality.

Milan Sitárik

Ako dlhoročný líder teamu v top reklamnej agentúre som zodpovedal za výsledky značiek pred klientami. Práca teamu, ktorý som viedol, získala množstvo ocenení. Zvlášť hrdý som na zlatú EFFIE – najvyššie ocenenie za efektivitu, ktoré mnou vedený team získal 3x. Po odchode z agentúry sme založili marketingové štúdio, kde svoje skúsenosti odovzdávam ďalej.

nonoyes je mladá značka, ale už teraz sa môžeme pochváliť prvými klientami

Na akých základoch stojí nonoyes?

Veľakrát padne NIE, kým povieme ÁNO

Ako napovedá už názov nášho marketingového štúdia, kľúčom k tomu najlepšiemu riešeniu sú odpovede na tie správne otázky. V nonoyes veľakrát povieme nie, kým vyberieme to, čomu veríme najviac.

Všetko je v hlave​

Zásadnou súčasťou našej práce je zistiť, prečo sa ľudia správajú tak, ako sa správajú. Aké sú ich motivácie či vnútorné strachy. Za všetkým stojí psychológia a našou úlohou je vedieť nielen to, čo si ľudia myslia, ale aj to, čo nevedia, že si myslia.

Pohľad zvonku

Z vlastnej skúsenosti vieme, že niet ťažšieho zadania ako riešiť projekty pre vlastnú spoločnosť. Pohľad zvonku je preto nenahraditeľný. Dokážeme sa na vašu firmu pozrieť ako niekto, kto v nej nie je dennodenne ponorený a priniesť vám tak úplne iný a nestranný pohľad.

Crème de la Crème

Počas našej práce v marketingu a komunikácii sme spolupracovali s mnohými šikovnými a talentovanými ľuďmi. S tými najšikovnejšími z nich spolupracujeme doteraz. A to nielen v reklame a marketingu, ale aj v ďalších špecializáciách.

Na akých základoch stojí nonoyes?

1

Veľakrát padne NIE, kým povieme ÁNO

Ako napovedá už názov nášho marketingového štúdia, kľúčom k tomu najlepšiemu riešeniu sú správne odpovede na správne otázky. V nonoyes veľakrát povieme nie, kým vyberieme to, čomu veríme najviac.

2

Všetko podstatné je v hlave​

Zásadnou súčasťou našej práce je zistiť, prečo sa ľudia správajú tak, ako sa správajú. Aké sú ich motivácie či vnútorné strachy. Za všetkým stojí psychológia a našou úlohou je vedieť nielen to, čo si ľudia myslia, ale aj to, čo nevedia, že si myslia.

3

Dívame sa na veci s nadhľadom

Z vlastnej skúsenosti vieme, že nie je ťažšie zadanie, ako riešiť projekty pre vlastnú spoločnosť. Pohľad zvonku je preto nenahraditeľný. Dokážeme sa na vašu firmu pozrieť ako niekto, kto v nej nie je dennodenne ponorený a priniesť vám tak úplne iný a nestranný pohľad.

4

Crème de la Crème

Počas našej práce v marketingu a komunikácií sme spolupracovali s mnohými šikovnými a talentovanými kolegami. S tými najšikovnejšími z nich spolupracujeme doteraz. A to nielen v reklame a marketingu ale aj v ďalších špecializáciách.

Hovorí sa o nás

Viac o nás

V marketingu a reklame sa pohybujeme celý svoj profesný život. Často v spoločnom rozhovore zistíme, ktoré z nami získaných ponaučení sú pre Vás najhodnotnejšie.